V mesecu marcu smo praznovali 1. pomladni dan. Otrokom iz vrtca Rogatec smo v  skupnem prostoru vzgojiteljice zapele pomladne pesmice. Nato so še otroci prepevali poznane pesmice. Najmlajši so prepoznavali prve znanilce pomladi ob aplikatih. Vsaka skupina se je nato, odpravila na prvi pomladni sprehod, opazovali pomladne cvetice, nabirali zvončke, trobili ter poslušali zvok trobentice, se odpravili na daljši sprehod v gozd. Se igrali na igralih na igrišču, otroci iz petega oddelka so se odpravili na razgledni stolp.

Vsaka skupina se je predstavila staršem, bratcem, sestricam z nastopom za družinski dan s pesmicami, deklamacijami prstnimi igrami in plesi.

Najmlajši so ob fotografijah prepoznavali družinske člane, se igrali z dojenčki ter rokovali z barvnimi lončki.

Na travniku so opazovali cvetice, se sproščali z objemom drevesa. Opazovali deževnike, jim napravili domovanje. Se odpravil na izlet za Mali sonček, se urili pri gibalnih spretnostih na igralih na igrišču Donačka Gora.

Razvrščali žoge in igrače po barvi v enake zaboje po barvi, nizali natikanke enake barve. Prepevali znane pesmice ob melodiki.

Se igrali z različno odpadno embalažo ter ustvarjali iz le te.

Otroci iz tretjega oddelka so ustvarjali iz barvnega krep papirja rožice, slikali z barvnim tušem na vpivni papir. Spoznavali ob aplikatih pomladne cvetice ter živali.

Otroci iz vrtca Dobovec so se med bivanjem v Rogatcu povzpeli na razgledni stolp, od koder se jim je odprl čudovit razgled daleč naokrog. Ustvarjali so spomladansko dekoracijo za igralnico, raziskovali prve znanilce pomladi in so se igrali z odpadnim materialom. Deževne dni so si popestrili s petjem pesmi in igranjem na MRI. Posejali so koruzo in fižol ter soizvedli poskus, s katerim so ugotavljali, kaj vse rastlina potrebuje za rast. Sami so izdelali igro za razvijanje fine motorike v obliki šopka rož.

Otroke starejših skupin je obiskala zobna asistentka, ki je otroke seznanila s tem, katera hrana je zdrava za njihove zobke, ter kakšna je pravilna tehnika umivanja zobkov.

Starejši otroci so pridobivali spretnosti z žogo. Prav tako so eksperimentirali z vodo, katere snovi se topijo v vodi in katere ne, kaj se potopi, kaj plava …

Orodna vrstica za dostopnost